Gwarancja

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacyjny
Dokładnie wypełnij formularz reklamacyjny, nie pozostawiając pustych pól - ułatwi to nam przyjęcie przesyłki na serwis, a dokładnie opisane wady i problem i usprawnią pracę serwisanta. Do paczki dołącz cały zestaw produktów, jaki otrzymałeś. Nie potrzebujemy paragonu fiskalnego - wpisz numer paragonu zaczynający się od liter "PA".

2. Zgłoś nam reklamacje na maila reklamacje@bajery24.pl
Zgłoszenie reklamacji na maila pomoże nam w jej szybszym rozpatrzeniu, oraz wysyłce poreklamacyjnej.

3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi otrzymanymi akcesoriami. Pamiętaj aby dokładnie zabezpieczyć towar do wysyłki - towar uszkodzony przez kuriera podczas transportu do serwisu nie będzie przyjęty na reklamację.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Serwis Bajery24 PSINE
Jana Nowaka-Jeziorańskiego 131A
25-354 Kielce

Jeśli dostarczony produkt jest niesprawny, możesz skorzystać z naszej gwarancji Door2Door - zamówimy kuriera, który odbierze przesyłkę z pod wskazanego adresu, lub wygenerujemy etykietę do wygodnego zwrotu w paczkomacie.

Uprzejmie prosimy o przysyłanie do serwisu sprzętu czystego, dobrze zapakowanego i kompletnego.

Wydrukuj formularz reklamacyjny wciskając CTRL + P. Formularz reklamacyjny: POBIERZ FORMULARZ

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl